söndag 3 januari 2010

Änglar




Ja, nu har man Lagt Ännu ett år bakom sej, nytt år nya idéer.
Förra julen köpte jag en veckotidning med en bilaga som bland annat innehöll Tone Finnangers mönster på denna TiLda modell och jag blev fast. I mellandagarna för ganska exakt ett år sedan sydde jag min första Tilda ängel. Sedan har det Blivit en hel del "Tildor" och lite annat smått och gott. Har varit inne på så Många otroligt fina och inspirerande bloggar och tänkt Att det vore roligt med en egen blogg. Sagt och gjort.
I ett första och trevande försök Lägger jag upp lite bilder på "Tildor" och annat jag gjort under året, dom flesta har jag sålt på Tradera, visar dom i alla fall.


Några av mina allra första "Tildor"






Efter dom ett par badrums Tildor



Sedan en badmadamm






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar